Alla inlägg den 20 april 2011

Av Hella - 20 april 2011 16:06

idag har jag lämnat över mitt schema + info ansvar till en jobbarkompis.

så nu behöver jag inte tänka på det längre ;P

ska hjälpa till det sista med semsetern 2011 om det inte blev klart idag

Det har bara varit roligt att göra sånt tycker jag :)


sen blev det hem och pyssla några timmar... jobbigt att sitta vid matbordet så länge, framåtböjd över bordet... så nu har jag intagit soffan och en mer bekväm ställning för min lilla rygg... :)

har gjort 2 "små" födelsedagskort till jobbarkompisar och så har jag ett att lägga ner lite mer tid på eftersom det handlar om 40års-kort... men har kommit rätt långt på det med under dagen :)


ikväll är sista vattengympa passet jag ska hålla i på några månader

känns skönt eftersom det jag körde i fredags och måndags var riktigt jobbiga :)

samtidigt försvinner en inkomst helt och min extra träning... - som den senaste tiden varit min enda träning ;)

Efter påskhelgen har jag tänkt att simma 3ggr/veckan... kanske gå på någon vattenträning... får se vad som orkas... försöka lite med promenader nu när jag har min pollen medicin...

 


Ovido - Quiz & Flashcards