Alla inlägg den 15 april 2011

Av Hella - 15 april 2011 09:53

Åker till stockholm över helgen för att hälsa på familjen.

både den på sjukan och nykomlingen :)

och så ska det hinnas med massor med andra folk med tydligen :)


Även fast bror är stabil (antar jag) så vill jag åka dit och klappa lite på honom...



Så fyller mamma år idag med...

hade jag inte haft facebook hade jag glömt det. *skäms*

blir så när man har en "ny" mobil - brukar lägga in födelsedagar  men när man skaffar ny mobil brukar jag inte föra över kalendern. och då missar man födelsedagar... eftersom jag inte heller för över från väggkalendern... :S

Slängde ihop ett litet grattiskort nu på morgonen iaf - ibland är det tur att jag har sånna saker hemma så jag kan slänga ihop något enkelt sådär :P

Det är endå mkt kärlek i <3


yes men då är det bara att invänta "taxin" :)


Trevlig helg!



Ovido - Quiz & Flashcards