Alla inlägg den 10 april 2011

Av Hella - 10 april 2011 21:00

ja då var det dags i år igen...

pollensäsongen har börjat för min del och kommer sluta i mitten/slutet av juni....

Fick bra grejer förra året så jag ska ringa till "teleQ" och se om jag kan få snacka med min läkare... fick det nämligen inte utskrivet av honom förra året utan typ nån AT läkare

eller nått... kommer ihåg att när jag skulle hämta ut på apoteket tyckte hon i kassan att läkaren varit taskig eftersom inga av de läkemedlen var sånt där...eehh...

vad fan...högkostnadsskydd eller vad det heter...
inte för jag vet hur det funkar endå men iaf...

Ja nej det är bara upp skapligt imorgon och så får dom ringa upp mig.


inne på stan idag köpte några nya filmer och ett minneskort till "nya" kameran...
hade bara ett som följde med på typ 20bilder eller nått... nu kan jag iaf ta runt 1000st. :P


och så har jag tvättat 2 maskiner med tvätt och barnkläder

Det är så smått :P  


jaja snorar vidare så länge....

 

Ovido - Quiz & Flashcards