Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Hella - 2 januari 2009 17:36

uttråkad..... *blörrg*
små glor lite på Pretty in Pink :)

och surfar runt, i väntan på bättre tider....


Fall Out Boy - America´s Suitehearts  Senaste video, käss kvalle...

Vill se på tv istället.... MTV är så sega!


äntligen comedy central fått kanal i sweeden *hurra!*


bla bla. anyways förhoppningsvis är vår pannacotta klar snart....
fick ställa i frysen :/ hoppas inte den blir förstörd....
mmmm med vit chocklad och hallon+blåbär!!!  *yummy!*


hoppas nån kommer imorgon, eftersom jag jobbade nyår vill jag ha lite fest imorgon, har knappt bjudit någon,haha så jag får väl skylla mig själv om jag sitter och super och spelar singstar och Twister själv.... Det bjuder jag på!


aaajjjaaa..... baj,s


Ovido - Quiz & Flashcards