Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Hella - 18 januari 2009 14:23

sjukt kul igår. kolla bilderna 

 kom till sängs 05:05 och hade klarat ett tag till :)


jag och freak började vid 19 typ.

körde lite singstar som uppvärmning med drinkar/groggar/cider

sen kom Andreas in och senare även bowlinggänget

Robin, Jon, Erik, Martin och Majje


snackar lite och sen fram med Twister mattan och kör igång.
sen lite singstar och sen twister igen....och så fortgår kvällen

till 3 ungefär när dom första börjar droppa och då sitter vi mest och snackar skit och trackar lilla Erik.
Jon kör hela introt till Ika i rutan för oss :) och vid 5 är det läggdags


Lönehelgen är nicke + typ alla som var med på LAN så jag funderar att ha lite fest... vi får se hur det blir med det :)


hahaha måste bara skriva

gjorde värsta fylle grejen just....Vi har glasbord i vardagsrummet:


glasbord+taklampan är på=spegelbild
 och så står en chipsbunke PÅ bordet men när jag står över bordet så ser det ut som den står UNDER (fast jag ser den i ögonvrån PÅ bordet)

och jag böjer mig till under bordet och försöker TA bunken.... LOOOOOOL


jag skrattar så jag gråter.... :P




Ovido - Quiz & Flashcards