Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Hella - 22 januari 2009 12:54

tjopp.

var sjukt trött när jag gick upp i morse. så trött att jag gick upp och avbokade träningen och gick till sängs igen. men fick ångest och gick upp och bokade in mig igen.

på med träningskläder och åkte till gympet- upptäcker på parkeringen att jag inte har min plånbok med (kortet i) bah! åkte hem i räjser fart och tillbaka igen. hann 10min promenad som uppvärmning innan passet började.
Det gick förvånansvärt bra, får se hur det känns ikväll. det är då det brukar märkas om jag ansträngt mig på dagen.


Och så mötte jag Angelica där uppe!  super kul efter mitt pass letade jag

upp henne och vi satt och snackade typ 30 min.
nästa gång jag har fest ska hon komma har jag bestämt. Mer möten med henne :)


Senare idag ska jag till jobbet som fyller år vi blir bjudna på smörgåstårta.


btw inte ett jävla öre på kontot och måste tanka bilen :/

Blörg för att vara fattig

Ovido - Quiz & Flashcards