Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Hella - 30 januari 2009 16:37

oumf. idag hjälpte jag Linda att flytta ut sina grejer.

Det var hon, jag och hennes far. tog bara 1timme och 20 min typ.

Sen fick dom klara sig sjävla. Hon hade massa annan hjälp inne i stan så det räckte för mig.
Åkte till viberga för groggvirke :)

sen var det hem och köra en till maskin med tvätt, dammsuga och laga mat


nicke var på besiktningen med min bil idag med, den blev inte godkänd.
den fick för mkt bensin så CO värdet var för högt men det ska vi firra.

förhoppnignsvis nästa vecka när jag inte behöver bilen


och nu åkte Nicke och Dill iväg... :(
Ensam i helgen :( är väl skönt oxå men saknar han redan :P


aja glo på lite tv som vanligt :)


Undrar om man ska våga se på The Hills have eyes 2 ikväll.... :S


Ovido - Quiz & Flashcards