Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Hella - 12 januari 2009 16:04

Skapligt trött idag när jag skulle gå upp, lite snooze har ingen dött av...

hann precis dusch osv innan det var dags att dra till jobbet för ett möte.

det tog 1,5 timme :S

Så jag valde att dra direkt till sjukan och se om det fanns någon tid kvar till öppna mottagningen till sjukgymnasterna.

Och vilken tur jag hade :)
fick träffa en mkt trevlig Sjukgymnast- Olle.
han peta och fick mig utföra massa gympa... :(
för att irritera min kära ischias nerv.... :( elaking. haha blev genomsvett.

Har ju bara simmat och promenerat lite sen december


Men ringde svärmor så imorgon efter jobbet ska jag simma. och jag ska försöka mig på med 1km. och sen bokade ajg in vattengympa på fredag morgon, så jag hoppas jag får semester då.
och står som reserv 1 på styrkepass på Torsdag morgon....
Jag SKA köra lugnt.... :S försöka... :P


På lördag blir det ännu en kväll med Twister :)

Och så fort jag vet hur lönen ligger ska jag boka resa till Tessis 


Nu är det laga mat som gäller....



Frida: Jo Rob KÖRDE även taxi förr.



Ovido - Quiz & Flashcards