Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Hella - 16 januari 2009 13:30

Semester - Lediga dag - Pyttsan!


upp skapligt vid 9, På med en tvättmaskin, skrapa bilen i 15 min åka till viberga och handla  Hem, frukost, spelar in film 1,tvättar insidan av fönsten i Vrummet, Dammsuger undervångingen, tvättar golv, byter sängkläder, Hänger tvätt, Slänger i en ny hög i maskinen, Spelar in film 2, Dammsugar och tvättar golv på övervåningen, Städar toaletterna, Hänger tvätt 2, in med sängkläder, på med nya sängkläder, Äta lunch.


Lunchen var dock inte så god.... men men.

Nu har jag bara en liten stund kvar på sista tvättmaskninen sen ska jag göra negerbollar, om det inte passar så ska jag göra chokladbollar...


sen tror jag att jag ska göra en drink  :P

Ska göra en sats och ha i kylen till ikväll, ska bjuda Nicke på en när han kommer hem :) ska göra fint och ha i litchifrukter tänkte jag.
Se om det är nått som funkar...

Sen får vi väl se när/om Freak och Dill kommer och om någon av dom vill ha sig en liten cocktail :)


Kollade min lön idag... ser mörkt ut Jävla skit att få ryggskott i dec.
Annars hade jag fått ca 1500:- extra denna månad men istället blev det minus. Alltså min storhelg Låg på 1412:- Medans sjukdoms avdraget låg på 1492:- Så jääävla störigt...

 Det blir att diskutera när Nickes lön framkommer hur jag gör för att ta mig till Skåne. Ska ju ta med mig chokladbollar med.
Men inte dom jag gör idag, dom lär vara slut innan kvällen... ;)


Så får jag se om jag ska försöka lära mig att äta havregrynsgröt med när jag köpt, jag kan ju inte baka chokladbollar hur mkt som helst... ;)


Aja, trelvig helg, Imorgon är det Twisternight här med alkoholintag

Intresserad? Hollar at me! Maybe I´ll hook you up! ;)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards