Alla inlägg under oktober 2010

Av Hella - 19 oktober 2010 15:58

bjöd in mor på middag igår och hjälpte med datorn hennes. det är inte lätt :P

Det var trevligt, fast vi bor nära så ses vi ju inte alltför ofta, men vi får bättra oss... :)


sov en liten stund på soffan så nu står håret rakt upp ;P

har iaf kommit igång med middagen. potatismos och stekt korv :) me like :D

älskar när man köper sån "mosbricka"  på ja sånna grillställen fast det är pulvermos så gillar jag ´t  :D


ikväll är det nytt program på gympan. så mkt pop att man nästan mår illa ;P

Lite nytt, lite mellan och lite gammalt.

Lite schlager, lite radio och lite stenkaka Hahahaha typ... :P


Ska ta mig till Katterna imorgon fm och på fredag ska jag ta en kopp te eller två med Alabama.


Åh nu tittar även solen fram, bra avslutning   

Av Hella - 16 oktober 2010 19:42

sådär! kört gympa i 2 timmar ihop med 26 andra personer.

Härligt tempo och härlig musik och människor :)

Kul var det som alla andra mega gympor jag varit med på.

Och detta var ju oxå för en god sak.

Vi som höll i passet 4 instruktörer gav våra arvoden direkt till Rosa bandet - nu kommer jag inte ihåg vad den östergötska delen heter. 2 tjejnamn iaf....

dit gick pengarna.

Vi samlade ihop 850:- och även lite andra pengar för försäljning av pennor, rosaband, reflexer med mera.


nu ska jag sticka till jobbet - stanna på butiken innan och köpa frukostmacka.

hoppas dom har några frallor kvar


imorgon är det att åka till Igelfors en sväng. käka mat :)


pic

Av Hella - 15 oktober 2010 19:04



Här  finns pics på nya stööövlarna :)

Av Hella - 15 oktober 2010 14:53

drog ner på chans till centrum idag och gick in på skocentrum - kom ut med ett par mockastövlar från Björn Borg.


gick även in på aptoteket tror jag har fått en infektion i tungan :(

i piercing hålet... :( *blä*

lixom hårt precis runt hålet så har tagit ut staven och sköljt med bakteriedödande
får se hur det slutar....


jaujau väntar på att nicke ska sluta jobbet och åka till skroten och hämta något till Volvon som han ska fixa imorgon.


Hoppas jag får sova inatt på jobbet...

Annars vet jag inte hur det slutar på lördagens mega gympa pass för Rosa bandet


Lövbiff med pomme idag *NOM!*


Av Hella - 14 oktober 2010 21:30

var ute efter ett par vinterskor på maxihuset idag...hittade inget jag var nöjd med. :/

men måste leta vidare, gamla joggingskorna kommer inte att hålla till vintern.


hittade dock 3 toppar som blev bra, kanske bilder kommer upp på bilddagboken imorgon. och 1 rosa träningströja till rosa bandet mega gympan på lördag :)

och äntligen en ryggsäck. nu kan jag cykla eller gå till Medley och få med alla grejer dit.

tog även en fika med robin som kom ner en snabbis och snackade lite skit med svärmor, frida och mig.


sen på kvällen blev det ett vattenpass att hålla i och det var länge sen nu så jag blev lite till mig ;P


snart sova lite för imorgon är det upp igen och köra 2 pass imorgon bitti. fy fan.

men det är kul :)




Av Hella - 13 oktober 2010 19:05

åh fifan vad gott det var.


3 rätters med jobbet på Daninos

en bruschetta till förrätt med tomat och mozarella (rödlök och oliver med)

Super GOTT!!

till varmrätt Ryggbiff med ugnsstekt potatis rotfrukter och rödvinssky

NOM!

och den efterlängtade pannakottan :)

med hallon + sås :)
NOM NOM!
Bilder hamnar på Bilddagboken.


Nu är det hoppa i döschen

imrogon åka och kolla efter nya kängor till hösten/vintern....

Av Hella - 11 oktober 2010 20:08

imorgon kväll är det att käka middag med tjejerna på jobbet.

Ska bli premiär på Daninos en härlig 3 rätters middag :D

Ska bli riktigt najs


Nu är dert dags för vetenskapens värld som handlar om tabletter

Jag som aldrig säger nej till tabletter om det skulle hjälpa mig.

mot huvudvärk, mot magvärk, mot ja allt. finns det tablett så ge mig!


Av Hella - 10 oktober 2010 21:13

glömde ju skriva att frida var här igår och lämnade 2 fina pumpor :D


Får se vad man vågar göra för ätbart av dom

Men först och främst ska det bli läskiga halloween lyktor ;D


Någon som har tips på vad man kan göra med pumpor och kanske ett recept





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards