Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Nytt år och Träning!

Av Hella - 2 januari 2011 10:42

Nyårsafton efter att ha jobbat 7 dagar i rad och en sjuk karl hemma så det blev väldigt lugnt. Vi åt våran plankstek och lite senare lite efterrätt.

Jag var sjukt trött och försökte hålla mig vaken... vid 23:30 så gick jag till sängs, löste lite korsord och sen stängde jag av lampan.

Nicke låg brevid och såg på tv... Jag hörde lite vagt att raketerna ökade och sen somande jag... typ 30sek efter tolvslaget.

Jag lider inte av det... har sovit hardcore hela helgen :)


Igår blev det lite gejma med alla bröder och Adde

Det var kul som fan... :D 

Elof överlevde med nöd och näppe. och vi klarade typ 3-4 quests med en liten korv med bröd paus vid midnatt...


Men nu måste jag komma igång och röra på mig...

har inte haft pass sedan julafton och sen har jag bara loppat mig...

Tänkte åka upp och simma imorgon och på tisdag köra vattengympa på morgonen

det var längesen jag var i vattnet... ska bli skönt att börja lite lugnt.

Sen på fredag är det jag som håller i pass tidigt på morgonen.

och på söndagen var det en "inspirationsdag" just på vattenträningen så det är direkt från att ha jourat upp och vara med på den.
Jag behöver massor med nya rörelser för det känns som om att man kör samma hela tiden... det blir lite trist efter ett tag...


Men har iaf gjort iordning några nya pass inför våren och gympa förståss...

Drömde att det var ingen som kom på gympan :(

Får se hur det blir. hoppas på mer folk, den har blivit flyttad en timme så istället för kl19 så blir det kl18 och i en mindre sal, tyvärr innebär det oxå att det blir en "vanlig" stereo inget drag :( Jag ska göra mitt bästa med vad som finns :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards