Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

onödigt inlägg om tråkig vardag

Av Hella - 4 januari 2011 12:50

har verkligen inget att skriva - eller göra... :P


vaknade 03:13 och behövde pissa - sen måste jag ju ha somnat om trots att det mest kändes som att jag vred och vände på mig... Why?!

gick upp 06:35 käkade frukost, lämna N på jobbet och åkte och var med på vattengympa. fan vad jobbigt det var ;P

Har inte tränat sen jag höll i pass på julafton...

väl hemma tog jag lite lugnt. sen stekte jag pannkakor till matlådan imorgon samtidigt som jag plockade ner julgranen - Jag är väl kvinna!? ;P


Sen fick jag rycket och rensade i lillaförrådet och slängde in de största julgrejerna. nu är det bara rum med julgardiner som ska tas ner.
Fast jag är sugen att byta nere i sovrummet med källaren byter jag sällan/aldrig gardiner. Där är ju aldrig folk. och jag lider inte av att samma gardiner har suttit uppe ja, nu tror jag att jag bytte förra året i våras eller sommras. Annars hade det nog suttit uppe samma gardiner sen vi blev klara med sovrummet... typ 3-4år sen ;P

Tar nog det imorgon, N ska spela SM i kägel då så...


nej nu är det dags för lite lunch tror jag. bara 2 timmar kvar tills det är dags att jobba igen. Har vilat upp mig efter 8pass-i-rad-veckan i helgen. ikväll & imorgon dag.
sen är det natt helg...


jaja helt onödigt inlägg, jag hade inget att göra... :D

  



P.S har ni märkt att jag inte använder Man & Men så ofta längre ;)


 
 
Ingen bild

Sandra

4 januari 2011 13:34

Äh, tycker du gjort en hel del:)
Alltid lika skoj att läsa dina inlägg!
Har du inget och göra så gå med i en massa pampers, libero och sånt! Så får du ofta gratis grejer att hämta! Jag klickade lite på Babyproffsens hemsida och ska hämta en tätåtslutande soptunna för bajs blöjor med massa skoj i till bebben:) Värde 500kr! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards