Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Hella - 1 mars 2011 10:42

igår var det ljusparty (igen)

Köpte "bara" ett paket med ljus med andra dofter som jag inte kunde lukta på sist...

Det var även "blue minerals" som var jätte nytt i sverige tydligen det var skönhetsprodukter från döda havet... fot/handbad, scrub och smörja det var skönt

och så en jäkla massa fika    

men det blev inget därifrån - rätt så dyrt och jag är nöjd med det jag har idag och sen vill jag köra på Lush där det går... :)  Me like Lush :D  Måste åka in till stan och klämma och känna på grejerna :) och prata med dom förståss...


Igår fick jag även ett presentkort på H&M av en jobbarkompis...

"tack för allt" -  jag vet knappt vad jag gjort för att hon ska vara så tacksam...

Hon är väldigt generös - ibland för sitt eget bästa kan det kännas....

Väldigt tacksam iaf för presenten  - ska vänta med att använda den tills det börjar sina i garderoben och kläderna börjar krympa lite till... ;P


Ledig idag och imorgon sen är det 4timmars pass på torsdag och vattenträning på fredagmorgon som chefen ska inspektera... ska nog köra på mitt schlager-pass och inte lägga in en massa nya låtar och krångla till det...


Nu piper tvättmaskinen på mig


  

Ovido - Quiz & Flashcards