Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Hella - 2 mars 2011 16:05

Idag åkte jag ner till centrum. letade efter glitter klister siffror till mitt födelsedagskort det finns inget någonstans....

men men nu blir inte kortet som jag tänkt från början men det blev bra :)

Köpte clearstamps och det som tillhör det var kul att köpa nya grejer... (igen) :P

Kommer att användas väl - behöver dock bättre dynor med färg.

jaja....


åkte upp på viberga efteråt och spanade på star wars mjuka nyckelringar som kostar 69:-/st som jag tänkte göra en grej med. men fan 4st blir så jävla mkt...

Köpte iaf färdig mix till brownies och mockarutor...

Funderar på att köpa igen om det är gott till födelsedagsfikat som kommer snart.

Nicke ska ju baka tårtan :)

Provade iaf ett paket idag brownies - ska käka efter middagen och se om det är gott eller inte innan jag väljer att köpa mera 


Nu väntar lars-agne i ugnen :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards