Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Hella - 4 mars 2011 10:18

idag körde jag pass på morgonen som vanligt :)
blir så fantastiskt svettig :)

Chefen tittade på och bedömde. Fick blackout i en låt annars var jag nöjd

Och fick helt ok feedback. saker jag behöver träna på och tänka på lite extra som jag är ofta medveten om som jag inte lyckas få till riktigt...

"skyller" på graviditeten att jag vet inte hur jobbigt det är för "vanliga" deltagare eftersom jag blir anfådd så lätt nu ;P


Åkte och handlade efteråt och kollade lite bland bokrean fanns lite intressanta grejer

men är för snål... måste börja tänka mer på ekonomin nu för snart försvinner det massor av pengar...  hade så klart råd att köpa 2st dvd´s -149:- (för båda) ;)

säkert skitfilmer ;P


anyways - fick ett nytt pass att köra framöver så länge jag orkar,

utöver fredagar 7:30 blir det även måndag 18:30 najs

2 pass/veckan I love it! :D





  

Ovido - Quiz & Flashcards