Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Hella - 24 mars 2011 15:15

idag var det p möte på jobbet med lite info om kognitiva hjälpmedel. super bra grejer det finns idag :)

sen blev det en tripp in på apoteket och sedan över till afrodite. Blev en grå bolero (typ) och en svart lång kofta. på rea förståss så det blev totalt 349:-


Tänkte komma igång med min "familj bok" jag har tänkt på ett par år ;)

det var från början en bok om N+mig men nu blir det bara en del som är om oss och sen smyger det över till den kommande skrutten

Har köpte lite nya grejer så kanske dags att komma igång :)

Får bli i helgen om tid finns...
Nicke har match i kägel och sen tänkte vi nog åka ut till Igelfors och hälsa på föräldrar och farföräldrar... och på söndagen ska jag våga mig till en gammal klasskompis som jag inte träffat IRL på ja jag vet inte hur många år... :P

Kollade med 2 kompisar om dom skulle vara intresserade att följa med men ingen av dom har svarat så jag får åka själv... läskigt! :D


Nej nu är jag trött igen.... hinner kanske sova en liten stund... ;P

innan det är dags att fixa med maten

 

Ovido - Quiz & Flashcards