Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Hella - 14 mars 2011 17:30

bjussade på lite fika i lördags och fick några paket jag har ju blivit "vuxen" nu så paket var inte nödvändigt.

presentkort på lite överallt. :)


och i söndags var det mer fika på G.

T fyllde ju 30 så det blev massa lunch buffe och tårta :) 

och MASSA paket både till T och mig :)


Idag är min födelsedag och efter frukosten och inköp av veckans middagar tog jag mig en tårtbit :) Mums!

 finns en bit kvar som ska förtäras efter vattenträningen ikväll :)


annars har dagen varit lugn.

bokat in dejter med 2 vänner i veckan så det blir fullt upp.

på lördag ska nicke på "gubb.kväll" med några polare inne i stan (antagligen)
jag funderar att käka på O´Learys på kvällen då...

Någon som vill hänga med och hålla mig sällskap?

ja det är ju en vecka kvar och jag kanske ändrar mig...

Sugen iaf på att käka ute någonstans. 

  



Ovido - Quiz & Flashcards