Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Hella - 7 mars 2011 20:41

idag blev det många inlägg :P


kom på en sak nu på kvällen - tror jag skrev något om det i förra.

att jag försöker komma på mera låtar till vattenträningen.

Ikväll kom en kvinna fram marcherande mot mig... trodde hon skulle skälla på mig

"-Vilket bra pass det var idag! "

Får värsta prestationsångesten - hur ska jag kunna toppa mitt melodifestivalpass

:P

Sitter och letar musik för fulla muggar och inser att det finns inte en chans i världen att jag kommer upp med ett lika bra pass...

Får dock göra mitt bästa...


mkt schlager, svenskt, lite gammalt och lite nytt... bah....

det är fan svårare än vad folk kan tro...


Snackade med en annan instruktör ikväll ang festen den 26:e

Ev att det var tänkt att folk skulle ut på kvällen - det är väl dubbel på hotellet...

Känns som ingen ide att gå - det är fotbollsspel - ska ej vara med.

sen mat och toga - och till sist antingen leka i badhuset vilket jag inte orkar och jag tänker deffinitivt inte gå ut på hotellet... :P


  



Av Hella - 7 mars 2011 14:32

som vanligt så uppenbarar sig inte problemen när man är hos läkare...

jävligt irriterande... känns som om dom inte tror mig om jag inte visar upp att det gör

ont när dom gör si eller så... dom är lika förundrande som jag själv.

Skulle egentligen träffat Tomas igen - tror han börjar tröttna på att jag springer där jämt och ständigt *haha*

fick nån kvinna jag aldrig sett där förr - det gick väl bra antar jag.

Vi försökte framkalla en reaktion - smärta i lårmuskeln - det kom inget

Dock så är känseln på stället typ nedsatt. det är som "sockerdricka" i nerven/muskeln och vid beröring så känns det lent. svårt att förklara.

Hur eller hur så antog hon att det kom från ryggen nervkläm där som istället för att gå ner i ischias på baksidan kommer på framsidan istället

"Ankgång" - (som gravida lätt får -) att jag svankar väldigt mkt.

förvärrar saken så det jag fick att göra var att töja ryggen ofta.

Så var det med det - ingen blodpropp ;P


Ikväll är det vattenträning - det var roligt i lördags då det kom en kund som inte varit på länge som pratat med andra kunder som hade meddelat att musiken i mina pass blivit bättre  :)

Ja jag vet att jag har konstig musik som dom inte känner igen.

Men jag försöker bättra mig :)

Vet inte om jag ska göra ett nytt pass eller om jag ska köra på melodifestival/schalger och sen återgå till den jag hade innan...

tror jag gör ett nytt om jag skulle behöva byta.
när jag ser på de senaste passen så är det mkt melodifestival i dom så

då blir det inget "nytt" för dom...


jaujau... kan börja lite smått med det nu.... som en timme ska jag börja med maten.






Av Hella - 7 mars 2011 10:44

Blir en tripp till sjukgymnasten - det var iaf rådet jag fick på telefon från sjukvården

öppna mottagningen på em/lunchen får det bli... dom har ju bara 5-6platser...

ja återkommer.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards