Alla inlägg under april 2009

Av Hella - 24 april 2009 15:08

jahopp, ärligt tror jag skiter i att dammsuga idag eftersom det troligen kommer bli skitigt imorgon ;-)


Fan det sprang iväg dyrt när jag handlade inför imorgon... :S

men det får man bjuda på...

sen var det skönt med massage.

och nu ser jag på grannfejden det är från Söderköping!! LOL!!


har funderat vad amn ska ha på sig imorgon eftersom det är snuskparty...

hahaha här är några ideer... fast håller mig nog till lite mer anständiga kläder... kommer ju så mkt folk jag inte känner och ingen annan har väl på sig lackkorsett?

får se vad jag hittar i garderoben....


 ses imorgon, alla utom stackars Anna... :-(

Av Hella - 24 april 2009 09:06

vaknade jätte tidigt idag, men låg kvar i sängen tills jag inte orkade längre. 08:22 .... :-S Duscha och fixa lite, nu har jag sugit i mig en smoothie och väntar på att klockan ska gå.
hämtar freak 09:30 för en förmiddag full av shopping.... Kanske inte världens roligaste shopping men det måste göras...


Känner mig skapligt konstig när jag försöker sluta röka, helt plötsligt ont i halsen och snorig och massa otäckt slem som frigörs... :-/


Over and out.

Av Hella - 23 april 2009 18:31

Idag blev det mkt på jobbet, vilket innebär många cigg, hela 6 st! *Skäms*

Har ont i halsen redan från dom 5 jag rökte igår.
hur kommer detta gå på lördag?! :-O


Men nu har jag iaf kollat med allt folk som ska komma och vi blir 11 pers.

Eventuellt 9.  - Eftersom jag är socialt-handikappad.

men men. det är iaf lugnt, bara jag slipper punga ut 300:-

Och 2 pers är nyktra så jag vet inte hur länge dom stackarna stannar... ;-P

och en "gamling" ska tydligen stanna och festa... intressant...


Imorgon är det stor shoppingdag med... :-S

Först ska jag till centrum och snygga till mig, sen Systemet fixa dricka till bål/drinken jag bjuder på och sen behöver jag ju något att dricka under kvällen. Sedan är det Lidl med frukt, grönsaker och stora, billiga läskflaskor  som drinkblandare. Sen är det Viberga med massa ostar, kex, plastvinglas till bålen, uppläggningsfat mm mm ja herre jävlar man blir ju pank ;-)

Sen är sista stoppet hemma.

Senare klockan 13 ska jag på massage och när jag kommer hem är det att dammsuga och troligen bädda rent i sängen, tvätta kläder och kolla lite outfits till lördag...


och folk som kan får mer än gärna komma tidigare och mysa i trädgården på lördag :-)


Puss tjejer vi ses! (K)



Av Hella - 22 april 2009 21:22

Frida räddar tjejfesten genom att tjata på 2 kompisar. :)

tur, och Sandra ligger i startboxarna om något mer händer.
Imorgon är det dags att ringa runt till de andra för att dubbelkolla allt.

och på fredag ringer hon från intima och kollar. får se om det blir ett akutsamtal till Sandra :)


Känner mig iaf lite gladare efter att Frida ringe och vi inte ligger på gränsen till avbokning iaf :-D


blir att ta bilen till jobbet imorgon, det kommer ta för lång tid annars, men kanske cyklar till badhuset till vattengympan ;)


förresten 4 cigg idag.... Blir lite mer när man jobbar, iaf em.


Püss!

Av Hella - 22 april 2009 13:20

jahopp....

Blev ingen spinning idag, planen är att cykla till jobbet imorgon om jag orkar , börjar ju kl 8 och så är det massa bilar som kör på 51:an så det tar väl 10 min att ta sig över... :S och på kvällen är det vattengympa inbokat. Hade glömt hur kul och skönt det är med vattengympa och simma. men blir ju en paus nu igen eftersom det är tid att tatuera sig igen :-)


Och hur vanligt är det inte när jag börjar fixa med någon fest, ofta sånna fester som är lite fix och trix med, att man hittar på något kul eller bjuder på mat, ja eller vad som. det är ta mig fan standard att folk som tackat ja 3-1 dag innan själva eventet avbokar.

Sånt blir jag så sjukt förbannad på. Visst det är inte alla gånger man har huvudet med sig och glömer att man ska på kalas eller liknande.
Men vad fan alltså. jag skulle kunna räkna alla de gånger jag/vi haft planer inför fester som denna på lördag och från att ALLA som varit bjudna ville komma och inte pratat om annat, och sen PLÖTSLIGT från ingenstans kan ingen komma. klart att det kan ska akuta saker. men endå.

om jag får en inbjudan och något annat ddyker upp, så antingen säger jag att jag är uppbokad eller ringer direkt och meddelar att jag inte kan komma. Jag skriver iaf alltid upp saker i min kalender på mobilen som jag alltid har med mig och har skaplig koll på saker och ting. men det är ju inte alla som är som jag. och tur är väl det.

men det känns så jävla surt. ja, om 1 person till säger att dom inte kan komma blir allt avbokat och inställt.

för jag tänker inte punga ut med 300:- för ett homeparty, jag vet vad jag är intresserad av att köpa, kan lika gärna åka in till butiken och köpa istället.

ja det kändes skönt att få det där ur mig...


vidare i dagen. ska dra och jobba vid 15. Det blir att städa, så slipper jag stressa med det imorgon när det är P-möte mitt i arbetspasset.


Japp Sandra  jag försöker mig på att sluta/trappa ner. jobbigaste är på arbetstid och fester. men ska feströka på lördag iaf.


jaujau... ska försöka hålla humöret uppe inför allt. Inte en enda cigg hittills idag, men som skrivet ska iväg och jobba sen....


Av Hella - 21 april 2009 17:24

har suttit i typ 2 timmar och lagt mina brända dvd´s i bokstavsordning... och självklart missar jag 1 film jävel. bah! orka....
jaujau, helt i onödan med för den delen eftersom det hela tiden kommer nya filmer som ska in. och jag börjar inte flytta på dom igen nu.... :-S


Grattis till Andreas idag med!


2cigg idag.

Av Hella - 21 april 2009 11:38

skaaapligt tidigt man var uppe idag då, shieet!
 06:50 ringde klockan och 07:15 åkte jag hemifrån för att hämta upp Eva..
07:30 ca blev det vattengympa. och precis innan när vi stod utanför och väntade att dom skulle lösa Larmet, som tjöt för fullt när vi kom, sträckte jag mig i höger skuldra typ. kan inte ta djupa andetag eller sträcka ut.... skapligt klantigt....

men men full rulle på iaf och sen hem och käka mumma frulle.
och nu sitter jag mest och surfar runt spelar in Awake på skiva och har tvättat handdukar.

se om det blir några fler filmer på skiva idag.

är ju ledig så jag har väl inget bättre för mig... ;-P

imorgon ska jag köra på spinning vid 11:30 och lördag är det styrka, perfekt blandning denna vecka en av varje :-)


längtar till lördag tjejer!!!  Dildos, dans och hångel till folket! ;-P
Hittade gamla Panic at the disco skivan . A fever you can´t sweat out

Enjoy!


Av Hella - 20 april 2009 18:37

idag var en "spännande" dag.

Jobbade till 13 och har under dagen haft underlig huvudvärk. och när jag kom hem var jag svimfärdig och spyfärdig.

Jag har kommit fram att det var mitt första riktiga Migrän anfall. :-(

Nicke kom hem och stod och stekte mat, varje gång något landade i pannan och det fräste till, gick en il i hela kroppen på mig och det bultade i skallen.

det var hemskt!  Men nu känns det bättre.


Imorgon är det vattengympa kl 07:30 som gäller *pust*

Sen hem och sova igen ;-)

ja jag är ledig i morgon och vet inte vad jag ska göra... se på film kanske?

vädret skulle ju inte vara det bästa... kanske byta sängkläder...

skriva lista över vad som ska handlas på fredag. 

Löning på fredag!!! :-D


2:a kom, 3:a kom, 5:a kom, 2:a kom  - Pengar kommer så småning om
Sluuut på kontot, Sluut på kontot!


förresten, kollade på Baramba, dom som arrangerade skolfesten. totalt av över 1000 elever är det 145st som är anmälda att komma, 2 från klassen och 15 från min gamla skola :-S kanske lika bra att jag struntade i det.

För det var egentligen inga av dom jag umgicks med som skulle komma...

Så är det.... ser fram emot ESC festen hos Linda istället :-D
speciellt nu när jag bytt pass och allt...


anyways hoppas inte jag blir sjuk till på lördag nu med eftersom jag känner mig lite hängig.... :-/

4 cigg idag.



Ovido - Quiz & Flashcards