Alla inlägg under december 2009

Av Hella - 13 december 2009 17:10

sådär ja... då har man återhämtat sig lite efter julbordet.... vi satt säkert inte längre än 1 timme, och det räckte och blev över... Skulle inte ha ätit den där biten med kladdkaka.... det var den som fick bägaren att rinna över... :P

mådde riktigt illa efteråt.... kändes som att jag behövde sätta fingrarna i halsen och spy.... avbokade träningen som skulle ha utspelat sig om knappt 1 timme...

Tror det var lika bra... hade nog kunnat ske en olycka annars.... :S

Istället har vi suttit/legat i soffan och kännt oss bakis....

Glott på film...


Det blev ifaf 4 pass med träning denna vecka...

Får se hur många jag får ihop nästa....


vågar fortfarande inte skriva ut något eftersom inget är officiellt..... :-P

Men vet kanske om 1 veckan....


aja återgår till filmér....



Av Hella - 13 december 2009 11:39

klarade att jobba igår utan att behöva röka, vi var tom på Netto, men jag köpte inga cigg.... *klapp på huvudet*

5:e dagen börjar idag... och än så länge går det ju bra...

Ska strax iväg på julbord, så måste fortsätta måla naglarna... skulle bara säga det

Puss så länge!

Av Hella - 11 december 2009 22:02

imorse var det vattengympa och det var jätte lite folk vilket var lite skönt, då får man mer plats att hoppas runt på. :-P

Pratade med AE och vi får väl se om något spännande sker om 5 veckor....

ingenting är officiellt så jag vågar inte skriva ut någoting här....

Men det kan bli mkt trevligt :D


Vi åkte ut till Igelfors och skulle byta en del av avgasröret på min bil, men det visade sig att delen inte passade så vi fick beställa den andra delen med och så hade vi tur att svärfar kunde hämta ut åt oss....


Åkte förbi butiken på vägen hem köpte lite mat och snacks...

Har just sett på bam margera - where the Fuck is Santa.

Lite rolig men ungefär som ett långt avnitt...

Nu ska jag väl åtminstone se  vem som vinner idol...

Jag hoppas iaf det går bra för Calle, han är snyggast av dom, vilket är viktigast ;-P


aja... ryggen pallar inte styrketräning imorgon bitti - tar sovmorgon istället.

Och på söndag blir det julbord - mitt första!!!

och på kvällen gympa!

Av Hella - 10 december 2009 18:03

Förresten har jag blivit kär i Gossip. och nej inte tv serien the gossip

utan indie rock bandet GOSSIP


http://www.youtube.com/watch?v=KLLxdcrk0-s&feature=related


Önskar jag hade hennes pipa gillar verkligen denna låt... :D
Slit den med hälsan!



***************************



Vattengympan - shit!
Olgay [olgaij] körde stenhårt med oss!!! så här jobbig brukar inte h20:n vara :P
Baa skit.

Av Hella - 10 december 2009 16:08

idag var det en 4timmars dag på jobbet.... tänkt att få jobba så... endast 4 timmar om dagen... det borde räcka ;-P

åkte ner till centrum och köpte ny glitter eyeliner och en till vattenlöslig mascara....

minns inte vilken det är men dom säljer (ut?) dom för 29:- och är bra att ha lite då och då :-D

Kom hem och läste genom papprena vi fick i söndags om skellet,ben och muskler...

Hur man nu ska minnas alla på latin är över min förmåga, men men.

Jag ska väl läsa genom den några gånger till kanske.... Någonting måste ju fastna..

Sen så sov ajg typ 1,45 på soffan = Guldvärt! 


Ikväll blir det vattengympa, egentligen skulle det vara djupvatten, men fick ett sms att den var flyttad till undervisningsbassängen = varmt och skönt :-P

Och imorgonbitti är det djupvattengympa.


Igår satte jag mig även med "läxan" vi fick rörelser till en låt.

Jag hade valt armad van halen - I want your soul.

Men den var jävligt svår att få till... Kanske till en spinning eller E-L klass.

Tog Lily Allen - Not fair istället, hade en tanke med den eftersom det är banjosolo i den :-P Vilken rörelse jag skulle ha.

Men så kom jag på en perfekt bicep,tricep, axel övning så nu har jag 1 låt och kan välja antingen kondition eller arm styrka till den :-P    *Guldstjärna till mig*

Nu gäller det bara att bestämma sig vilket jag ska göra nästa söndag :-P

Och hoppas att jag kan hitta flera låtar och försöka få ihop ett helt pass :-D


Nu har Nicke fixat maten och Simpsons står på tvn, vill att dom ska sända lite nyare avsnitt TACK....

Ha en bra kväll!

Av Hella - 9 december 2009 14:20

idag mår jag bättre. inte lika pissigt humör. Man har sina dagar...

Om jag tänker efter så är det inte så jävla illa endå....

Jag har ju faktiskt gått ner en jävla massa kilon, 27 för att vara exakt.

Och det har fan inte varit lätt...Vet nämligen en annan som gått ner lika mkt (+lite till tror jag)  och från det jag såg så gick det utan ansträgning.

och det är jävligt fuskigt att vissa kan smälla i sig hur mkt snabbmat som helst

Medans man själv måste räkna på hur mkt man tränat och ska träna för att veta om det är "värt" att dra en pizza.... Fast måste säga att gillar kycklingrulle mer.

Och där är ju egentligen bara brödet och såsen som är "onyttig"

Brukar sällan använda sås i mina rullar, fast jag hade i vitlök sist.

aja... nu ska jag inte fastna där igen


Blev ingen spinning på lunchen, tack vare mig blev det inställt oxå, måste vara 3 kunder annars blir det inställt.

och jag som gnäller på att dom har för få pass på fm :-P

men jag märker att spinningen för mig går i vågor, det är kul att spinna men just för att dom bara numer har 1 pass i veckan på fm så är det inte så ofta man kanske kan eller har lust. Om jag tränat mån+tis redan... tex.

Men men....

ska få i mig lite lunch och sen ska vi göra så jävla got köttfärssoppa :D


Ha en bra dag allihopa!

Av Hella - 8 december 2009 20:46

gympan var kul, super bra, har hittat mina steg som jag ska sno till min låt :P

Måste bara testa ut dom hur jag ska lägga upp det....

dock fick jag en släng dumma tankar och känslor på slutet, vet inte om det hade med att göra att jeg inte kunde göra alla övningar för jag har så ont i benet just nu...

eller om det var att jag såg mig själv i den stora spegeln dom har i stora aerobicsalen.
USCH! Jag borde genast ta mig till stadium och inhandla andra träningskläder än just dom jag hade på mig ikväll.... Det var nästan så jag började gråta mitt bland 30 andra människor under stretchen.... WTF!?!?!?!

ja fifan. att man ska behöva tänka sånna jävla piss tankar när man ser sig själv...

Jaja...

Pratade iaf med tjejen efteråt, eftersom jag gick fram och meddelade att jag var "ny"

hon frågade vad jag tyckte och det var lite mkt "hopp" för att vara ett "bas program . utan hopp" Vilket hon höll med i. Men pga att hon har samma kunder och dom kräver lite upphöjning så måste hon ju öka på lite. hennes mick funkade inte så bra heller så ibland var det svårt att hänga med.

Hon är den enda som har "gympa" och har blivit erbjuden att ta 3 pass i vår.

och hon sa det med att hon kunde ge upp Bas- gympan om någon annan var intresserad... :-)

Det låter väldigt lockande.

Kommer nog att behöva ändra på schemat på jobbet om det går för att kunna ha fasta pass... Samtidigt när jag känner mig väldigt ledsen just nu så känner jag även glädje att detta går kanske vägen....

Och då kommer oron och nervisotet in, hur fan ska jag klara detta!!?!?!?! 


Jag skulle bli glad av lite pepp-kommentarer just nu! bara så ni vet.

Av Hella - 8 december 2009 18:12

Alltför många missfoster, inte tillräckligt med cirkusar...


hahaha ja jävligt bra skrivet... :-P

Idag var det full rulle på jobbet vilket var skönt...

Förutom att jag har sådan jävla träningsvärk i rumpan och baksida/insida av låren :-)

haha inte så konstigt kom jag ju på, jag tränade ju INGENTING förra veckan när jag var ledig 6 ½ dagar av 7. haha riktigt lat var jag....

Men denna vecka kör jag på kanske 7/7 :S vi får väl se...

Nu sitter jag och väntar på att åka upp till Medley och testa deras "gympa- bas" - Utan hopp. Så jobbigt när man måste hålla i tuttarna när man hoppar på olika gympapass... :-P  Behöver köpa en ny sportbh, eller 2.... ;-)

har man stora pattar måste man trycka in dom i det tajtaste som finns om man vill ha dom kvar där dom ska vara ;-P

Plus att jag ska kolla lite rörelser att sno till min låt... och jag måste ju se hur deras gympa ser ut om jag ska själv bli ledare över just gympa-bas.

Hoppas det går bra iaf.


Igår glömde jag ju plånboken hemma med medleykortet, men dom känner igen mig så det var inga problem men glömde visst Nickes vattenflaska där så jag måste fråga efter den med idag....


Jaujau. då kör vi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards