Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Hella - 4 mars 2009 20:56

förresten, jag vet varför det var så länge sedan jag shoppade kläder...

jag har ju sådan ångest, har större delen legat mellan storlekar, och alltid en del av kläderna som inte passar
Då är det fan inte kul att shoppa...

Men hittar den där jätte snygga klänningen, tuttarna är som vanligt alldeles för stora för att få plats, medan resten av klänningen ser skitbra ut.

Byxor passar bra i midjan men är på tok för stora i lårena och troligen alldeles för långa. och nu för tiden är det ju så jävla fult mode på byxor, jag vill ha tillbaka lågtskurna, i MIN storlek! inte nån jävla 10årings storlek. Orättvist för fan!

Så blir jag arg när jag inte går ner eller att jag märker på kläderna som jag inhandlar att storlekarna minskar.
därför gillar jag inte längre att shoppa.

BTW - LOK  bra skit

Av Hella - 4 mars 2009 12:26

mmm riktigt najs dag idag... tog komp på morgonen/förmiddagen
jag jobbar bara 13-16 idag. Vi hade egetnlgien dubbelbemanning OCH ett intro med vikarie, vilket jag ansåg var för mkt folk. så jag kommer in när natten går istället. skapligt skön dag :)
har tagit en promenad och käkat lite gröt. ja det går bra om jag äter den vid lunchtid. annars mår jag bara illa av konsistensen.


imorgon blir det shoppingdag för mig, får se om Linda är ledig isf är det Stan/centrum som gäller, om inte så nöjer jag mig med Maxi området.
vill kolla på lite skor med :) det var lääääääääänge sen jag köpte skor....

jag tror jag har blivit botad av mitt väsk/sko-beroende. Vet inte vad det beror på, köpte 2 par förra sommaren som jag blev kär i, men så får ajg bara skoskav då blir jag så sur. då skiter jag i det. Sen så är ju modet kanske inte min stil, och jag har kommit underfund med att jag ska kunna använda skorna oxå, inte få skoskav eller värre efter bara några timmar.

kan det hända att jag blivit....Vuxen!? :O

damn. när hände det egentligen!? hahaha nä det känns inte som om jag är vuxen än. nopp, jag vägrar bli vuxen just nu.

Så är det med det!


aja förbereda för att "jobba"


Hella tipsar om gammal goding från slutet av 90-talet: Blümchen!!!

haha upp och dansa era jävlar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards