Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Hella - 6 mars 2009 17:36

jaha, vaknade med ont i halsen imorse... :S

vill inte bli sjuk, så jag skippade promenaden, men åkte ner till centrum och postade Tess födelsedagspresent :)

kollade i "våra" butiker efter en jacka, hittade eventuellt en inne på nugget. men den satt inte tillräckligt bra för att jag ska köpa den för 600:-

Ska kolla lite på några sidor på nätet, men det är så svårt med storlekarna.

jaja...


sen skulle jag koka ett av mina tungsmycken för rengöring, då gick den sönder... :( min tuffa uv som lyser rosa :(

aja, nu har jag beställt typ 4 st nya istället... :P
en med en svamp på, "asshole", stjärna och nått mer, eller det var kanske bara dom och sen ett örhänge. Kommer nästa vecka :)

Samma sak med 2 singstar spel jag beställde igår... :P

och en "tränings" dvd. hahaha! det ska bli underhållande...


Sen betalade jag syrran (äntligen) för den tuffa mattan jag har haft sen typ i höstas. och där var det snack om syskonträff snart :) hoppas det blir en helg jag kan :) Det är nog kryssning på G


jaujau, jobba i helgen och nästa helg är det födelsedag :) hurra!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards