Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Hella - 9 mars 2009 15:07

idag är jag snorig och nyser massor. inte bra...

blir nog ingen träning imorgon, ska nog ta mig in till Maxi istället och se vad som finns i jack-väg, bah.


sen idag har jag suttit och kollat genom min fars gamla fotoalbum

och sen letade jag fram lite bilder från mina påsar.
Jag minns det gamla goda tiden på SKU (Svenska Kyrkans Unga) och nej jag var inte särskillt religiös, men det var nära och folket var underbart....

Åh! bästa tiden i mitt liv hittills... hur illa är det att säga egentligen?

men där uppe mötte jag underbara människor, vissa har man någon form av kontakt med fortfarande. men shit vad kul jag hade.... :)

Björna, Tomas, Crille, han korta killen men jesus tatueringen på benet, Matsa, Linda som alltid funnits vid min sida... ja det var väl egentligen dom som man var med mest.... :)
Biljard och pingis. massage i soffan. promenaderna hem, vare sig dom gick hem till mig och sängen eller till någon annan för "efterfest"  hahaha....

Sälen där man var förälskad i någon som var upptagen fast endå flirtade, varm choklad i värmestugan, Taize resan, hångel på bussen, äckliga duschar, usel fransk mat och fniss under massböner...

damn vilket underbar tid :D


Ge mig en tidsmaskin!! :)


Hella gillar: Noice


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards