Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Hella - 11 mars 2009 18:09

jahopp, jag känner mig lite bättre idag faktiskt. jag orkade iaf dammsuga hela huset och tvättagolvet på övervåningen och köra 2 tvättmaskiner.

men är fortfarande snorig och nysig... 


min mystic 8 ball säger att jag troligen blir frisk till på lördag, för er som inte redan vet, men min mystic 8 ball är min gud, jag rådfrågar den alltid i mina livsfrågor :)

Och om ni inte ens vet vad en mystic 8 ball är så; här

Vi var även tvugna att fråga om hur nicke ska göra med sitt livsval.

Shit. förhoppnibgsvis går inte livet under pga kommande val

men mystic 8 ball säger ja 3 gånger så är det väl menat?


Nicke säger att han vet vad "alla" ska ge mig i present på lördag.
då blev jag nyfiken, jag som varit så jävla vuxen inför denna födelsedag.

jag brukar annars räkna ner typ 1 månad innan och skriva världens längsta önskelista...*haha* Men i år så har ajg inte tjatat alls och bryr mig egentligen inte vad jag får, jag hoppas mest att jag är frisk på lördag så jag kan ha en trevlig kväll med trevligt folk :)

Så på söndag får vi väl se hur jag mår om jag ska jobba på måndag.

Förhoppnigsvis frisk eftersom jag vill åka till Ikea på tisdag med svärmor (kanske freak med? ) då ska jag in och kolla på lite jackor :)

ska nog fixa en ny palestina sjal med eller om jag ska börja använda den jag köpte av syrran för 300:- :S


jaujau... ikväll är det Grey´s :)


Hella gillar: Robert Miles






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards