Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Hella - 10 mars 2009 12:00

idag vaknade jag innan mobilen larmade....
 Åkte ner till centrum, noppa ögonbryn och fixa lite.

det är så skönt att komma dit och prata av sig om allt man tänker på, vare sig det är livsviktiga beslut eller bara få ur sig lite gnäll.... :)
Gick till Lidl och köpte billigt groggvirke, Ica - honung, Apoteket skulle köpa Zyx men det var slut, fick duga med strepsils, Sminkshopen - Deo och nagellack borttagningsmedel, Systemet - en stor flaska sprit :)

sen åkte jag hem, hämtade posten och titta där! där ligger paket från Cdon med 2 singstar och hahaha detta ska bli kul, Carmen Electra Striptease work out!   HAHAHAHA jag var tvungen att köpa, alltså 5 skivor för 99:-
och jag har alltid sagt att jag vill ha en strip pole i vardagsrummet (finns inget plats i sovrummet)

Och där fanns även ett mkt hemligt kuvert/paket från Tessis.... det låter konstigt när man skakar på det... :S

men jag måste vänta till på lördag innan jag får öppna det... 

Åh jag hoppas att hon blir glad för sitt paket som hon får hämta när hon kommer hem från Gbg....



jaja nu ska jag fan sova en stund på soffan.... Krya på mig.
En tanke till Tomas som hoppar på kryckor.... :) klant... :P


Älskar: OK GO
måste få ihop 3 pers som är villiga att arbeta och lära sig dansen med mig :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards