Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Hella - 12 mars 2009 15:37

Grattis till Tessis som fyller.... "24"  idag... :P *hurra!!*

*det är iår vi börjar räkna baklänges va?*


inatt kunde jag sova med stängd mun hela natten!
så jävla skönt att slippa vakna med über torr mun och fruktansvärd monster andedräkt. :P
Plus att jag sov/låg i sängen till 11. När jag är jätte sjuk så vaknar ajg alltid "tidigt" vid 8-9 ohc kan inte somna om. Men när jag är frisk kan jag ju sova hur länge som helst nästan...

Min 8ball hade rätt, jag hinner bli frisk till på lördag :)


förresten, la upp klassfoto på min avgångsklass högstadiet på fb.
Kul respons... :)

Hoppas verkligen att folk kommer. Visst att jag måste sätta min fot ine på Otten och får inte vara kvar i klubben "Otten - Över min döda kropp"

men det är det kanske värt?  ska iaf bli kul även om det bara blir Linda och jag... ;)  Supas ska det göras iaf :) visserligen nytatuerad men det gör inget :) bara jag inte ramlar... ;P


jaja, sitter och lägger in massa kul musik på min "fest" lista på Spotify.
Vrävarfäst är tydligen bara en "fest lista" nu så jag har en egen... :)
Jag vill inte ha massa konstig finsk umpa *hahaha* när jag ska dansa... :P

men vi får väl se... :)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards