Direktlänk till inlägg 21 september 2010

preventivmedel & jobb

Av Hella - 21 september 2010 17:29

japp jag var på gyn idag och det var dom vanliga alternativen som gicks genom

men det som är intressant är ju piller just nu.

och så får jag helt enkelt hålla extra koll på vad jag stoppar i munnen när jag blir sugen på saker och ting har ingen lust att det blir som sist jag käkade ppiller... :S


påpekade även att jag var lite orolig då vi haft oskyddat sex för några dagar/veckor sen och efter jag räknat så var det då de magiska dagarna det är lättast att bli gravid.... :S

min mor blev gravid sjukt snabbt på första försöket som hon brukar säga ;P

Så jag är lite smått nervös då min mens inte kommit igång än.

Bara 2 dagar sen så det är inte så farligt men man vet ju aldrig.

sen så när man är orolig så blir ju kroppen knäpp och håller mensen kvar... ;)

Kanske är SKENGRAVID!!! HAHAHAHAHAHAHAHA

fuck vad sorgligt...

Men med så mkt bäbisar runt omkring sig och vi har diskuterat saken och det är inte dags än för oss... men kroppen lever ju sitt eget liv.

om inte mensen kommer på 1-2 veckor är det gravtest som ska köpas iaf.



Över till annat... fan vad jobb jag har tagit på mig -.-

min "lediga vecka" då jag bar jobbar 2 jour nätter är fullbokad med pass och utbildning på min lediga söndag...

ja ska iaf försöka att njuta av fredag kväll och hela lördagen och söndag dagen

och göra inget!

Imorgon är det typ intro i receptionen på Medley. Men jag känner att jag har nog egentligen inte tid med ännu ett extra jobb... Vi har inte dåligt med pengar och vi får nog ihop tillräckligt till amerikaresan så jag vet inte ens varför...

det är klart att det vore kasnke skönt med ett annat jobb ibland - se några veckor sen i bloggen ;P


aja måste lära mig att skriva kortare inlägg.... vem fan orkar läsa allt skit!? ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards