Alla inlägg den 10 september 2010

Av Hella - 10 september 2010 19:38

idag var det upp sjukt tidigt och köra vattenpass 7:30

sen skulle jag ha SPF (pensionärer) kl10:00 varför åka hem mellan?

Kändes onödigt.... så jag stannade kvar och gick genom maskinerna på gymet och körde en maskin som typ heter....floating eller nått - tränar rumpa+frm/bak lår

istället för att springa tänkte jag.... Sen käkade jag lite och så var det dags för några glada och några sura tanter....

sen äntligen strax efter 11 var jag hemma.


när nicke kom hem från jobbet så drog vi till stan och med "stan" menas ingelsta shopping/maxi området. han ville ha nya byxor och tröjor.

Var inne på både intersport och din sko utan att köpa något. har ju tillräckligt med träningskläder egentligen men klart att det är roligt med lite nytt...

och ett par vinterkängor vore inte helt fel. och nu är lite mckängor-stil igen och jag hade ett par sånna för många år sen köpta på typ ellos.

men iaf hittade ett par liknande på din sko för 499:-  
lite väl mkt så jag får kolla någon mer butik med lägre pris....


Byxor köpte jag iaf 2 par ett par i 48 och ett i 46 men det är inte alla gånger 46 funkar så jag blir alltid lika glad om jag får på mig den storleken.... :)

och 3 nya Bh´s så jävla skönt....
kan ju tipsa om att typ alla bh´s kostar 99:- på Kappahl just nu :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards