Alla inlägg den 15 september 2010

Av Hella - 15 september 2010 21:13

nicke hade tänkt över usa tripen. nästa vecka ska vi ner till Resia och kolla lite priser. Det som är dyrast är ju flygbiljetterna speciellt om man inte vill hålla på och byta - direktflyg is teh shit!

så som planen ser ut nu är

flyga till Fort Lauderdale - Florida 6-7 nätter

ta oss till Orlando 1-2 nätter

Därefter åka till Minnesota och nickes släktingar 1 vecka

Sedan återvända hem...


I Fort Lauderdale ska vi troligen hyra bil, shoppa i Sawgrass mills (Sjukt stort shoppingcenter), klappa krokodiler i Everglades, åka ut och fiska och så klart sola&bada (för min del) och bar ta det lugnt - det är faktiskt semester....


Orlando blir det (förhoppningsvis) Disney World och  självklart Universal Studios


Kollade på hotels.com och det var riktigt billigt att bo både i Florida och Orlando.

Detta blir bara bättre och bättre... 

ja fy fan... det rullar på och det känns som att det faktiskt kommer att ske...

Annars är det mkt snack och lite hockey i denna familj (inte mig inkluderad eftersom det är alltid jag som tjötar... utan den familjen jag är ingift i... )


Ska iväg på kurs i Lkpg 2 lördagar som kommer. FAR - Fysisk Aktivitet på Recept

Det är genom Medley då det kommer folk från sjukvården och vill ha hjälp med övnigar i vattnet :) Ska bli jätteroligt och det kan jag ha användning i jobbet med.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards