Alla inlägg den 18 september 2010

Av Hella - 18 september 2010 21:52

damn - gårdagen tog musten ur mig... upp 06:20 vattengympa, gymet, vatten med SPF, hem och fixa, äta osv , trött som fan och sen iväg till jobbet, ut och promenera i regnet dessutom... hemma vid 21, öppnade en lite 33cl cider på 4,5%

och blev väldigt varm om kinderna! :O

somande som en stock strax efter 23 och sen upp igen kl 7 imorse...

jobba till 16 hem och äta mat, sucha sen iväg till Danne Dill som haft födelsedag i onsdags... hade mkt beslutsångest om jag överhuvudtaget skulle orka ta mig dit.

Helst av allt hade jag velat sova hela kvällen . men då hade ju morgondagen inte livit bra...

Men tog bilen och var nykter stannade 3 timmar sen orkade jag inte mer....

men orkar inte sova än...


Lingonveckan på intåg och jag brukar sällan "svälla upp" iaf inte så mkt att jag lider/märker av det men idag... jag var tvungen att knäppa upp jeansen för att klara av att sitta/ligga :O

och när jag nu kom hem byta till mjukisbyxa direkt - av med bh´n och in i en tubtopp

tända stearinljus och på med tvn :)

fan vad bekvämt det var att kunna andas i byxorna och tuttarna luftas ;P

Hahaha ja jävlar.

Nej imorgon är det på´t igen. vattengympa på förmiddagen kl 10 och sen jobba kväll igen. men på måndag jävlar i hatten ska jag sova länge!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards