Alla inlägg den 25 september 2010

Bio

Av Hella - 25 september 2010 08:56

igår blev det bio  resident evil - afterlife i 3D

Själva grejen att gå på bio är väl kul men alltså jag var tvungen att hålla för öronen under vissa scener det var så jävla hög volym.

borde tagit med mig öronproppar det gjorde jag förr om det var sånna mkt skjua filmer vi var och såg. typ sagan om ringen - två tornen eller om det var konungens återkomst vi såg....dom där som skriker var hemska men det funkade med öronproppar :D

Men ikväll blir det nog Kick-ass här hemma :) på en bra projektor och bra ljud och sköna platser :P
Det är så jobbigt att gå på bio med nicke för det slutar alltid med att han gnäller över bilden, ljudet, stolarna... :P  visst jag är inte gnällfri men endå :P


det bärst med 3D var reklamen innan då kom grejerna flygande emot en och man satt och försökte ta dom ;P iaf jag ;)


igår hade jag även massa ont i magen och sura uppstötningar, kändes som jag behövde spy ibland men det gick över med en varm påse på magen :)


men idag blir det att köra lite Body Pump med en gästinstruktör från Lkpg.

ska bli kul och spännande :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards