Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Gympapass

Av Hella - 27 september 2010 18:40

sitter och plitar på kommande gympapass...

den som jag kör nu är rätt rockig och kanske inte passar den tanten som är med :P

nu är det mer poppigt, lite spice girls, och sånt  :)

ska försöka få in lite svenskt oxå....

Saknar att få hoppa in på vanliga gympan då vågar dom kanske gå på mitt pass med, dom fega jävlarna.... :/

jaja får hoppas det kommer mer folk. har legat på 5-7pers de senaste gångerna

men nu till imorgon ser det lite bättre ut... 12 pers. men vi får väl se, folk är duktiga att boka in och sedan boka av i sista sekund...


gillar inte att ha full klass det blir så jävla trångt men 10-20 pers vore något....

Se om folk vågar komma i höst... :)


hoppas detta pass som jag kasnke börjar med så fort jag är klar med det kommer att locka kunder :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards