Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Hella - 16 januari 2010 19:17

Det är redan fullbokat till gympa passet på tisdag
(som Jag håller i, om ni nu råkat missa det ;P )

Fifan vad min mage är redan full med fjärilar.... Jag tog semester på tisdag eftersom det var första dagen med passet och jag vill kunna fokusera på det, sova ut och äta ordenkligt på en bra tid osv....Slippa stressa hem från jobbet osv...

Kommer väl skriva på papper och sånt mån/tis så allt är klart med....


Ikväll blev det smarrig mat med hasselbackspotatis, fläskfile och bearnaise sås...

fan vad svårt det ska vara att stava till skiten... :P

Det var så gott att när maten var slut blev jag lite ledsen :(  (:P)

Ville ha mer, så jäfla gött asså!


Bara skit på alla våra kanaler idag med så.....

Vi får hitta på något trevligt :)


Ha det najs....

Ovido - Quiz & Flashcards