Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Hella - 30 januari 2010 14:02

yeap vaknade 07:15 - bah försent att avboka sig....

aja ligga och vrida och vända sig i sängen till klockan ringde 45 min senare

upp och klä på sig, starta tvätten och käka en bar.

kolla temperaturen :O WTF!? -23,5? jahopp det hade man ju inte trott

ut och starta bilen, våldför mig med en skrapa på fönstrena....
Även insidan... :S lyckades till slut ta mig iväg.

Pumpa - ökade vikten lite mer denna gång för att känna mig fram.

Kommer nog kännas i morgon , läskigt och kul att pressa sig själv, när man ser hur musklerna jobbar man skakar i armar och ben :)


nu har jag sovit nån timme - eller 2 ? på soffan för att ta igen lite sömn.

Vid 17 blir det en tripp till Anna medans Nicke repar.

Sen vet jag inte vad som sker. Det var ju Freak som ville hitta på något.....

Får väl se vad som sker!



Ovido - Quiz & Flashcards