Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Hella - 29 januari 2010 13:20

just varit ute och skottat massa snö...

Nicke gick upp på taket över hallen och borstade/hackade...

började även borsta mig fram mot studion men kom bara till altanens slut...

Våran fina trädgård var helt orörd och typ snödjup på nästan 1 meter :D

jag var så illa tvungen att pulsa mig ut, falla baklänges och ge mig på en snöängel...

Nicke bara skakade på huvudet och tycker jag är knäpp men man måste få släppa lös sitt inre barn :) Och hos mig vill det komma ut rätt ofta....

full av snö klädde jag av mig på trappen och hängde in kläderna i duschen.
Ännu en orsak att skaffa termokläder :)


uppe och körde vattengympa i morse med.

Och eftersom det blev så mkt snöskottning så skippar jag cykeln ikväll....

Ska på pump imorgon bitti.


Ikväll blir det tacos iaf.

Sen ev en film eller nått med popcorn :D

Ha en bra fredag :D


Ovido - Quiz & Flashcards