Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Hella - 19 januari 2010 20:57

jag överlevde passet....

dock funkade inte headset:et (som vanligt) så jag fick skrika rätt mkt....
funderar att testa med visselpipa nästa vecka ;P

kanske... får se....ont i halsen nu iaf

men det hela gick bra iaf.

lite nervöst i början. missade några grejer, efter första styrkan kom jag igång dvs låt nummer 6. med den kommer man alltig igång....
men from nästa vecka blir styrkan i mitten (eftersom alla låg längst kanterna)

nu är allt lugnt och skönt i mitt huvud iaf.

käkat lite och nu är det senaste avsnittet med house

ska läsa genom lite papper från medley och imorgon ska vi till nkpg och besiktiga mammas bil och handla till henne (igen)

Och på em/kvällen ska jag hem till Tessis och hon ska få julklapp :D

Av Hella - 19 januari 2010 10:47

jaaaa.... ikväll gäller det....

min mage är i olag, inte så konstigt... standard för mig när jag är nervös och orolig.

och på det så är det mens oxå.... *fuck*


snart är det att åka till återvinningsstation och handla.

Sen är det väl bara att sitta och vänta tills det är dags.....


Wish me luck! :D

Ovido - Quiz & Flashcards