Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Hella - 28 januari 2010 22:18

gjorde färdigt dopkortet till S på jobbet.

Finns att beskåda här

Fixade även ett tack kort till en jätte gammal vikarie som slutade för typ 2 år sen, men det blev trassel med nya adresser och vi lyckades inte få iväg något då.

Men nu har vi en adress iaf :)


Imorgon tog jag en semester dag. Så på morgonen är det vattengympa som gäller

och jag hoppas på cykel/spinning på em oxå.

Vill ju testa med Ullis som instruktör :D  Många nya instruktörer nu överallt! :)

Vi tycker väl att det är kul men några ordinarie verkar inte gilla det så mkt...

vad man hör iaf.


idag var det vägdag :) och det gjorde min dag.

Nu gäller det att fortsätta åt det hållet....

under senaste delmålet. inte med mkt men det är en morot :)


Förresten vill jag med ha skidor och jag ska fan köpa sånna därna...

Termokläder nästa gång jag är i Ullared!

Ovido - Quiz & Flashcards