Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Hella - 31 januari 2010 15:26

idag blev det sovmorgon, bland det bästa som finns....


Så blev det städning, i köket slutade det med att vi tom städade bakom kyl & frys och städade av ordenkligt på skåp och i vissa. ja det blev en rejäl omgång av köket iaf.  Sen blev det "vanlig" städning av resterande rum, dammsugning, damma, tvätt av golv på övervåningen. Städa toaletter, vädra och ja måste kanske inte gå in på alla detaljer... haha... för så kul är det inte att städa...
Men jag har alltid mp3 i öronen och går runt och ylar :P

Tog nästan 2 timmar....


nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen blir det middag :) Fisk och pressad potatis....gött.


Tisdagens gympa ser ut att bli fler än sist, vilket är bra :)

och jag ska sluta noja *försöka* ...

annars får jag ju ingen födelsedagspresent av Tess :P

Och appropå födesedag.... Fuck vad gammal jag har blivit....

Känner mig inte en dag över 23 och när folk berättar att dom är i min ålder blir jag chockad för det är fortfarnade "så långt borta" för mig.... fast jag är där NU! 

Hahahaha... så är det. Men man är inte äldre än vad man gör sig! :)


jaja kan inte sitta här och häcka...






Ovido - Quiz & Flashcards