Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Att vomera eller inte....

Av Hella - 27 mars 2011 16:15

ojojoj.... ja antagligen är det magsjuka eller matförgiftning...

Köpte en färdig grillad kyckling igår till middag (nicke tog kebabkött)

och så imorse strax före 7 var jag tvungen att gå upp - kände mig lite illamående.

kräktes - tog mina grejer och gick upp på övervåningen.
kräktes lite till och det blev mindre och mindre som kom upp.... efter att jag en gång missat toaletten och träffat handfatet och väggen så hämtade jag en hink och hade på golvet brevid soffan... slumrar och spyr om vartannat... :S

dricker vatten och det kommer upp mellan 2-15 min senare.


Nicke kommer upp några timmar senare och klagar på den underbara doften som ligger som en dimma i huset ;)


vid 13-14 tiden (har ingen tidsuppfattning)  försöker jag mig på en liten banan... käkar små små bitar och tuggar så mkt jag bara kan - det håller sig kvar i magen och jag känner mig piggare 1,5timme,  men när jag valt att plocka undan spyhinken så kommer bananen upp i raketfart!

Nu har jag fått i mig lite jordgubbskräm med mjölk och lite läsk...  Ska röra på mig så lite som möjligt....och hoppas att magen lugnar ner sig....


och jag som kommit över nervositeten att åka till Annis ;P

ja du Annis jag vet inte när vi sågs sitts egentligen.... vi kanske har setts på stan någongång men inte stannat och pratat eller nått? 

 

 
 
Ingen bild

Ann-sofie

28 mars 2011 13:50

Hoppas du e bättre idag!! En massa söta kläder missa du igår!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards