Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Hella - 1 oktober 2008 16:59

igår var dom från lantmäteriet här och skulle försöka lista ut våran tomtgräns, det gick inte så bra för gubben. han var här typ 9-9:30 - 16:40

:O inte klok! han hittade inget heller... Så imorgon kommer kommunen och ska väl hjälpa till eller nått.
Idag har jag varit och hämtat halloween och höstfest outfit :)
snabb leverans :)  ska dock modifiera halloween dräkten lite...
och igår var det vattengympa för första gången på 3 veckor, och simma...
jag var så ovan efter 3 veckors "ledighet" från simmning att jag knappt orkade min 1 km... :S
men tror jag lyckades, det var ju hela havet stormar då det var massa ungar som hoppade och jätte många pensionärer som simmade sakta....
men jag borde ha räknat rätt...


Idag har jag verkligen suttit hela dagen med singstar... :P

det var kuligt...
snart är det dags att dra på Easy line med :) det är naajs :)


måste åka in till stan imorgon, helst... fixa med dräkten så jag slipper få panik...

Idag skickades även inbjudan till halloween ut....
ingen som svarat än.... *wierd*

Ovido - Quiz & Flashcards