Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Hella - 12 oktober 2008 14:06

mm Tjejfest igår, med potatisgratäng, dricka och snacks...
Mysigt. Blev mestadels snack om allt möjligt...


åkte hem tidigt, hur mkt jag än drack så hände inget... :/

jaujau...åkte med Freak + familj
och hos mig var det fullt med pojkar som oxå satt och snackade...

 dom var tydligen kvar till 03:30 imorse, men jag kollade klart på Bram Strocker´s Dracula (Favvofilm! :)
älskar soundtracket som är omöjligt att få tag på!

Sen släkte jag lampan och in med öronproppar, somnade på några minuter


gick upp tror det var 10:45, och möter ett kaos på övervåningen... :O

bara sätta igång och städa, efter 1 timme såg det anständigt ut och i perfekt timing kom Nicke upp när jag behövde hjälp att lyfta på soffan
(då det låg en hel chipspåse därunder) och sen tvättade av golvet.
Nicke städar undervåningen nu,borstar madrasserna och ska byta sängkläder. jag tog en liten paus då vår dyra maskin låter som ett monster

så på med en tvättmaskin.

glor på VH1. dom har Prince weekend... ingen favorit precis, men vissa låtar är bra.
Sen är det iväg och veckohandla och jag kommer att köpa antingen artificiellt smaksatt gummi eller/OCH (!) frusen mjölkprodukt med harskit

får se hur det slutar...

Imorgon är det måndag och P-möte. jobbar em och tis fm....
blä har fan ingen lust att jobba just...kan bero på vädret, men idag skiner solen....men aldrig när man jobbar... :/

aja... sluta babbla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards