Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Hella - 31 oktober 2008 12:23

äntligen! nu har skivan kommit, hade visserligen redan låtarna men det fanns en bonus DVD med oxå  :)
massa shit som jag älskar... :P


idag är det spela in film dagen. Vi ringde till Canal digital och klagade på vår box och det visade sig att den var felkonstruerad (b.la)

Så nu måste jag spela över filmer på skiva innan vi byter till nya boxen...
*pust* Det är ett gäng filmer, tar nog hela dagen imorgon med.... :S

Då har jag något att göra iaf

Så ska jag till kyrkogården imorgon.
Har inte varit och ställt ljus på flera år, så det är nog dags nu.

Tänker talat ärligt inte särkilt mkt på dom som gått bort, bara i vissa situationer. Särskilt mormor, Stål-mormor,  mina vänner pratar fortfarande om vårat bröllop för 4 år sen som hon härjade på... :P


Vad som än händer efter detta så hoppas jag att alla jag förlorat har det bra


Dagens visa:

Jag vill tränga in i molnens land, Flyga till dom vita bergensrand

på en snötapp betar jag ifred. I en luftgropsäng bland svandunsträd

Kikar geonom solens strålstaket. på ett luftslott i en evighet

Hand i hand med vinden ska jag hoppa sen tillbaka hit igen.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards