Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Hella - 3 oktober 2008 12:16

Japp, skulle upp på vattengympa idag
det var nära att jag inte kom....
Skulle ta min bil upp som stod med lyset på, klockan hade stannat och inget hände när jag vred om nyckeln...
bah! Nicke hade glömt stänga av lyset som stått sen igår em och nu är betteriet dött... Ringer till nicke och han kommer snäll som han är och hämtar mig. Nu har jag hans bil och ska åka till hans jobb innan jag ska jobba så får han skjutsa mig och sedan hämta mig....
hoppas det löser sig...

iaf när jag väl kommer till Badhuset så står det en massa folk utanför,
bla skolbarn. och då visade sig att brandlarmet hade gått....
fick stå där i några minuter men sen sprang man in och skulle gympa lite.

Det var någon ny och okänd för mig, tränare. Hon var riktigt usel.... :S
men men... 

på söndag hoppas jag att Nicke  får en plats på Easy line.
Annars har vi ju Box på tisdag :)
Kuul!! :D:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards