Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Hella - 26 oktober 2008 18:11

ja herre jävlar vad Easy Line är populärt....
bara att klampa upp strax innan 8 i morse och dra igång burken.

men eftersom halva finspång typ går in samtidigt för att få någon av dom 18 åtråvärda platserna så går det sjuuuukt segt och långsamt!

har man tur så lyckas man få plats, vilket jag hade, så på torsdag är det EL med nicke...
men redan imorgon ska jag träna EL kl 10 och innan dess handla.

på tisdag 07:30 har jag bokat in på vattengympa. och hoppas att hinna/lyckas träna lör+sön EL.... misstänker att jag kommer få kommentarer om att det är alldeles för många pass denna vecka...
men har knappt tränat på 2 veckor.... jag har abstinens.
Tror jag ska plocka fram löpbandet igen och köra lite på morgonen några gånger i veckan....


iaf nere på 92.... men måste försöka komma igång igen med mera regelbunden mat... sällan jag äter lunch om jag inte jobbar Förmiddag.

när jag är ledig så vill jag faktiskt inte gå upp kl 7 bara för att jag ska "hinna" med 3 mål mat om dagen.... då vill jag sova så länge som min kropp behöver

Vissa gånger är det mer än andra....


Grattis på Robin som fyller år idag....
Kotten med för den delen!

Ovido - Quiz & Flashcards