Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Hella - 29 oktober 2008 18:47

Snackade idag med en arb. kamrat och ja kollade upp lite skit
- Hon påstod att det hade med att "vi 4" har så starka personligheter att det krockar med varandra.
Jag tror att det har att göra med:
Avundsjuka.  (från deras sida) jag uppfattar det som att dom inte tycker att jag är värd min lön, att det borde vara jag som "blir av med jobbet" inom några månader. osv.

Dom har uppenbarligen inte något bättre för sig än att gnälla och hitta fel hos andra....
och visst jag har mitt sätt att göra saker, men jag gör inget "fel"

Att vissa är så känsliga att dom tar precis allt som sker och sägs personlig är väl inte mitt fel?

jag funderar att göra ett "experiment".... *gnuggar händerna*

jag vet inte om jag ska skriva om mina planer eller inte.

Men det kommer att pågå i 1 månads tid, här kommer väl allt att se ut som vanligt men inte på jobbet. Dock måste jag göra ett uppehåll, (fast jag egentligen inte borde) den 4/11 då vi har ett viktigt möte och då kan jag inte hålla på med en massa fjanterier...*just to prove a point*

Jag vill mest se/höra reaktioner från vissa personer i gruppen.

Och ja, jag lär höra även om dom inte säger något direkt till mig.


Haha förresten hade jag pass med en person som då var måttligt irriterad på mig för något jag gjort (ovanligt? - Nä.)
A säger, ta upp det med Hella då?! B- Nä vågar inte, blir bara tjaffs!
fattar inte varför dom tror att det ska bli tjaffs.

om någon tar upp något med mig, lyssnar jag, förklarar varför jag gjort vad och försöker komma fram till en lösning. Finns en lösning så är det inte så svårt. Sen är det över för min del. Men andra sitter och gruvar på det i FLERA MÅNADER!
alltså jag är inte farlig att prata med, jag kan ta kritik.
Men den andra parten måste även vara öppen för mina förklaringar, åsikter och utförande. Annars är det bara envägskommunikation....


Oh well...


you shouldn't dare sleep
Now I'll teach you a lesson
for keeping secrets from me
*mouhahaha*

BITE ME!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards