Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Hella - 16 oktober 2008 18:22

upp och åkte till centrum idag och fixade grej till vår årsdag nästa vecka...
är osäker på om Nicke läser min blogg så jag vågar inte skriva ut vad jag ska göra.... ;P men han vet nog på ett ca... :)


yey imorgon ska vi iaf på Bio :)
sist jag var åkte jag och Elin och såg på Superbad - supersugen

och innan dess var det nog när vi var ett gäng som såg på 2a delen i sagan om ringen triologin... :S eller nått...

det ska bli Max Payne... ska bli spännande...


blir ingen träning imorgon...prutt...får se hur det känns på fredag kväll /lördag morgon. eftersom passet är kl 10 så måste jag bestämma mig fort...
När jag blir sjuk så kan jag inte träna då kommer jag in i en ond spiral att jag skiter i att träna, passen blir färre och färre och så har det gått flera veckor utan träning, då mår jag inte bra...

kastade den choklad kakan jag hade kvar i kylen igår... vägde mig härom dagen och redan 1 kg upp...
det var den där jävla tjejfesten... :P med både läsk/grogg cider chips godis cigg och ostbågar... :S


Nu är det att lyssna genom massa ny musik! :D yey

Ovido - Quiz & Flashcards