Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Hella - 7 februari 2009 22:25

jahopp... tjao jag hade inte så stora förväntingar på kvällens lista.

Petra Mede var kul :)


men jag anser att låt nummer 1 skulle gått vidare.

jag gillade alcazar och af ugglas (!)
ja jag har aldrig gillar caroline. som nicke sa, hon är nog en återuppstånden Janis Joplin hon är väldigt lik henne. det håller jag med om.
Men jag ÄLSKADE verkligen hennes låt, jag fick tuppskinn och tårar i ögonen. Den skulle aldrig kunna vinna i ESC men den skulle jag lyssna på och kanske till och med börja gilla resten av hennes verk.  :/

aja jag gillade iaf dom 3 och ja scotts låt var lite söt på något sätt... :P


Hoppas nästa helg att det blir bättre :)

Av Hella - 7 februari 2009 18:32

ja idag har varit slöar dag.

förutom att jag behöde ta tag i ett jobb "problem'" Måste göra om schemat IGEN det är inte klooookt...bara lagt ner 2 timmar fyllnadstid att ändra schemat och nu måste jag ändra allt tillbaka igen... :/ gawd!

Men men jag tar det när jag jobbar nästa gång ska försöka att inte bry mig om det....


suttit nästan hela dagen i morgonrock :) *mys*

sen blev det att dra till viberga och köpa mat. och efterrätt... :P
hittade en fin munk med, men jag gillar inte munkar. men köpte endå :/


Ska bli skönt att komma igång med träningen nu nästa vecka.
Har pumpat upp min boll här hemma och nu ska det bli mer promenader oxå. Ska bli lite mera cykel och core pass Det kommer inte bli något simmande eller vattengympa på ett tag eftersom det är dags att tatuera sig igen nu på måndag. och easy line får jag se beror på var vi tatuerar... ska bli naaajs :):):):)


aja. men ikväll blir det att se första delfinalen. typ bara skit men måste kolla iaf. :)

Ovido - Quiz & Flashcards