Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Hella - 12 februari 2009 19:03

Var inne på Ann.sofies blogg och läste om bröllopsönskningar...
Blev rätt så sugen. Jo visst 4 år sen jag gifte mig men hade jag fått välja helt själv var det ju inte ett köpcentrum som var 1:a handsvalet. :/  haha


Nä när jag tänkte på bröllop så ville jag ha det i slottsparken här i finspång (fast det är ju inget krav, men parken är väldigt fin med små broar mm)  

på hösten, soligt och träden i alla fina höstfärger. (om man kunde bestämma vädret) klänningen skulle vara inspirerad av Sagan om ringen/Robin hood (som Freak med vill)  trumpetarmar är väl nyckelordet.

Idag skulle jag även kunna tänka mig en "vit" klänning.

Men en tanke är ju även, som just Annsofie skrev, att åka utomlands och stå på en sandstrand i nån enkel strandklänning och en exotisk blomma i håret, med en vackert färgad himmel och en sol som går ner vid horrisonten

gawd, ja nicke och jag kan ju faktiskt göra sånt utan att behöva lämna in massa papper, alltså inte göra det på riktigt. för samtidigt som det skulle vara super mysigt att dra till Karribien och stå på en strand så känns det taskigt mot gästerna. Vaddå alla man känner har kanske inte råd, tid eller lust. Men fy vad mysigt.....

Av Hella - 12 februari 2009 18:46

sett eagle eye.... me likei :) jag var så inne i filmen att jag inte ens tänkte på att försöka lista ut vad som händer härnäst. Det är en bra film.
Finns inget värre än att sitta och ha tråkigt för att kunna lista ut precis hur det slutar.... Shia LaBouf är ju inte så jätte ful heller... :P



Ovido - Quiz & Flashcards