Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Hella - 17 februari 2009 18:10

åh, vad glad jag är!
med 295:- på kontot och ev vecka kvar 9 dagar till lön,
kollar jag min sida där jag kan se vad min kommande lön kommer att se ut.
jag var lite orolig då jag jobbar VÄLDIGT mkt och var rädd att kommunen skulle fuska med min lön. men icke!
jag brukar ha en lön på mellan 11-13 000:- varje månad...

men denna underbara månad.... 18 000:- damn! det blir att lägga undan till tatueringen och ja, jag ska faktiskt unna mig att köpa lite kläder och kanske några dvd/bluray filmer :)

shopoholic!!! som Tess skulle uttrycka sig :P


hittade en text som fick mig att tänka på det---

Vacations and shopping sprees

thers are a few of her favorite things

Girls don´t like boys, girls like cars and money


Good charlotte - Girls & Boys


aja glo på lite filmer så att datorn inte segar så mkt... :/

Ovido - Quiz & Flashcards