Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Hella - 24 februari 2009 14:51

Blörg, sovit urkasst på jobbet :/

blev lite mkt snack på morgonen med så jag blev lite stressad, men iaf, hem fort som fan och få i mig en smoothie, och ja hålla på med grejer sen åkte jag för att träna....Blörg igen, smoothien var nära att komma upp... :S

Det är orsaken jag måste äta 2timmar innan träning inte senare :(

skapligt pinsamt att dra en pizza på gymmet...*lol*


min stackers bil får sova över hos mekanikern i hans verkstad...

Nicke tar 4hjuling till jobbet imorgon, det var väl för tur att han köpte den där leksaken.... :P  Får hoppas att Kattla går som hon ska nu när vi fixat och trixat med henne :) och snart är det dags att tejpa upp Hello Kitty i framrutan igen :) hurra!


Men idag blir det en liten temla efter maten :) *mumma*


Film tips: Mio Min Mio

Den gamla Astrid Lindgren klassikern, hur kommer det sig att när man är liten fattar man inte att filmer/barnprog osv är dubbade! Det är mkt upprörande när man i vuxen ålder upptäcker detta.... :/


aja se om jag hinner se Awake idag....



Ovido - Quiz & Flashcards